יום ראשון, 28 ביולי 2013

ריהוט גן ראטן – למעוניינים לעצב את הגינה בצורה שונה ומגוונת
התפתחות ענף ריהוט גן מאפשרת לאנשים לבחור מבין מגוון אפשרויות החל מכסאות מעוצבים ועד לשולחנות אוכל. מבין כל הטרנדים, ריהוט גן ראטן נחשב לבולט מכולם. ריהוט גן ראטן מושלם עבור אלו שרוצים להקנות לגינתם מראה עדכני מטופח ומעוצב.
באדיבות +בלקוני ריהוט גן המובילים בענף הריהוט לגן בישראל

 יתרונותיו של ראטן

הראטן הוא חומר גלם הדומה במראהו לבמבוק הגדל במזרח. יחד עם זאת, ראטן פחות מתאים למזג האוויר בישראל. לכן, רבים משתמשים בתחליף הסינטטי המתאים לאקלים הישראלי. מחירו של ראטן טבעי יקר יותר ולכן ניתן לראותו בגינות של בעלי המעמד הגבוה. כדי לאפשר גם לאנשים שאינם מהמעמד הגבוה ליהנות מיתרונות הראטן, פותח ראטן סינטטי הנחשב למוצר זול.

במידה ויש עניין להעניק לגינה מראה עדכני ויפה, אך גם פשוט מבלי מאמץ,ראטן הוא התשובה. כמו כן, החומר מתאים לגינות קטנות וגם לשיבה על הדשא. מהחומר ניתן לעצב ריהוט גן שונה ומגוון. בנוסף, מדובר בחומר עמיד ונוח. רבים משוכנעים כי חומר טבעי טוב יותר מחומר סינטטי, אך יחד עם זאת, תחזוקה נכונה תספק את 
התמורה המלאה. המראה של ראטן סינטטי מזכיר את המראה הטבעי, אך עומד בכל הציפיות.


כיצד לשמור על ריהוט גן ראטן?

ראטן נחשב לחומר איכותי ומשובח בעל מראה מדהים. הוא נחשב פופלרי במיוחד בשל המראה הטבעי שלו וניתן לנקותו בקלות. בעת הניקוי יש לשטוף במים ואין צורך לחשוש שיאבד את צבעו. חיפוש אחר חומר עמיד שיחזיק מעמד לאורך זמן רב יוביל אתכם לראטן. מדובר בחומר שאין צורך לתחזק אותו לעיתים קרובות, ושומר על מראה יפה ומעוצב המהווה חלק מרכזי מחלל הגינה בפרט והבית בכלל.

כדי ליהנות מגינה מקסימה, יש צורך בריהוט גן מתאים. לרגעי מקסימים של אירוח חברים בסוף השבוע או לארוחה באמצע השבוע, כדאי לבחור ריהוט גן איכותי. ריהוט גן ראטן מאפשר ישיבה נוחה בגינה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה