יום שלישי, 30 באפריל 2013

קצת על שמשיות וכיצד הן משדרגות משמעותית את הגינה

שמשיות
שמשיות
מאז ומעולם שמשיות נחשבו לסמל סטטוס. בארצנו בה יש מזג האוויר חם במשך כל השנה שמשיות נחשבות לפתרון הצללה יעיל ביותר כדי ליצור צל. יתרונן של שמשיות בא לידי ביטוי בכך שהן ניתנות לפתיחה וסגירה, ניתן להזיז אותן ממקום למקום. עם התפתחות ענף עיצוב הגינה, השמשיות תפסו מקום של כבוד וכיום ניתן למצוא סוגים רבים של שמשיות. אילו סוגי שמשיות ניתן למצוא?

יצירת מראה עדכני ואחיד




בעבר רוב השמשיות היו בעלות צבע לבן ללא תוספות מיוחדות, אולי בגלל חוסר חשיבות למראה הגינה, ואולי מתוך מחשבה ששמשיות אינן תורמות למראה הגינה אלא רק מספקות הגנה מפני מזג האוויר. התפתחות ענף עיצוב ריהוט הגן התפתח בשנים האחרונות וגם השמשיות לא נשארו מאחור. אם בעבר היה ניתן למצוא שמשיות בצבע לבן עם בסיס שאינו יפה במיוחד, כיום ניתן למצוא שמשיות בעלות צבעים שונים ומעוצבות מחומרים איכותיים, אך עדיין חומרים העמידים מפני פגעי מזג האוויר. כך תוכלו לבחור את השמשייה המתאימה ביותר ולהתאימה לשאר הפריטים בחצר.

אילו סוגי שמשיות ניתן למצוא?



שמשיות מסוגים וסגנונות שונים
שמשיות מסוגים וסגנונות שונים
כיום ניתן  למצוא למשל שמשיות גדולות עם רגליים מפוצלות הכוללות בד כיסוי לבן המעניק מראה נקי או שמשיות בקוטר של שלושה וחצי מטרים בעלות בסיס חזק שיכולות לתת צל למספר אנשים. כמו כן, ניתן למצוא שמשיות מרובעות שיכולות לתת פתרון לשטח גדול. כל השמשיות שניתן למצוא כיום משלבות בצורה חכמה בין אלמנטים שונים היוצרים מראה עדכני ומרהיב מיוחד בגינה.

הוספת שמשיות מסוגים שונים מעלה את ערכה של הגינה והבית בעיני המבקרים בה. כיום ניתן להתאים שמשיות באופן אישי לצרכים של האנשים המתגוררים בבית באמצעות מגוון רחב של צבעים וסגנונות שונים, זאת מתוך הכרה בכל שלשמשיות יש תפקיד עיצובי בבית ולא רק תפקיד פרקטי שנועד להגן מפני פגעי מזג האוויר.

כיום מייצרים שמשיות תוך התחשבות בטרנדים של עיצוב חלל הגינה ובסגנון העיצובי השולט בבית. השמשיות מותאמות לקהל היעד, לתרבות הישראלית ולסגנון החיים בארץ כלומר, שילוב של פרקטיות ונוחות.

מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו ולהתרשם ממגוון רחב של שמשיות לגינה:
https://www.balcony-garden.co.il/product-category/שמשיות/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה