יום ראשון, 11 במאי 2014

50 גוונים של ריהוט גן - לאנשים עם תשוקה לריהוט

עיצוב חיצוני ועיצוב ריהוט גן הפך לטרנד בינלאומי, בין הסגנונות המובילים ניתן למצוא כמה גוונים בולטים של עיצובי ריהוט ועיצובים משלימים לחצרות הפרטיות ליצירת מראה מושלם ושלם לעיצוב גינת החלומות שלכם.

מגזין הטבע והגינות סקר 50 סגנונות עיצוביים.
אנחנו נמנה בפניכם ארבעה סוגים וסגונות עיצוב, שבלטו בייחודיות שלהם וכאלה המתאימים ביותר לעין ולטעם הישראלי – הים תיכוני.


פינת ישיבה - ריהוט גן בסגנון ים תיכוני


כיוון שאנחנו הולכים ומתקרבים אל אחד החגים המשמעותיים ביותר בשנה, חג הפסח, זהו הזמן הטוב ביותר לשדרג את הגינה ולהנות ממנה במהלך כל חודשי הקיץ הקרבים לבוא.

מחפשים ריהוט גן איכותי לחצו פה לכניסה לאתר של בלקוני ריהוט גן


מחממים את האווירה עם אלמנטים מהמזרח הרחוק


העיצוב החם של השנה, מגיע אלינו בסגנון מחצלות, עבודות אריגה ורקימה.
הגוונים החמים (אדום, כתום, סגול) שהולכים כתוספת לעיצוב הארוג נותנים דגש נוסף לעיצוב המקסיקני אינדיאני שמציף את עיצוב הפטיו ועיצוב הגינות הפרטיות ברחבי העולם. מעשה האריגה יוצר אווירה חמימה ודרמתית יותר.


ריהוט גן מינימליסטי מבית בלקוני


תוכלו להעזר בכריות וריהוט מינמליסטי, כמו ריהוט אלומיניום צבוע בגוונים בהירים וניטרליים, כגון: אפרפר, סגלגל או שמנת ולאפיין את הפטיו בגוונים ועיצובים על ידי חיתוך וטקסטורה ייחודיים של הטקסטיל, כלומר, הבדים והכיסויים שנותנים אופי לריהוט ולמרפסת/גינה באופן כללי ומשתלבים יפה עם הדשא או החיפוי.


עיצוב תאורת גן – ריהוט משולב מתבטא גם בעיצוב קצה


תאורת גן ועזרי חימום, הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה ועיצוב ריהוט הגן. ריהוט גן עם סגנון, הוא כזה המשלב בתוכו אלמנטים שונים גם בשולי העיצוב, לכאורה, תאורת גן מסוגננת ברמות תאורה משתנות, עזרי חימום ניידים ומעוצבים לגינה הם פריטים חשובים ביותר בגינה, ומשתלבים בצורה מושלמת עם סגנונות ריהוט רבים בייחוד זה שציינו מעלה.  נקודות קטנות ושוליות כאלה, לכאורה, עושות את ההבדל הדק שבין עיצור מרשים וחם, לעיצוב בנאלי.


פנינה על האגם – עיצוב ריהוט גינה על שפת הבריכה

בריכה בגינה, היא "חלום רטוב" של רבים מאתנו, עיצוב ריהוט בריכה, הוא בין הפרטים החשובים ביותר בגינות הפרטיות ובגינות העסקיות, כמו בתי הארחה, צימרים ובתי מלון. ריהוט הראטן הוא בין הרהיטים הטרנדיים ביותר, בתחום ריהוט הבריכות ועיצוב שטח הבריכה החיצונית. ריהוט הראטן מדמה קש, אך עמיד הרבה יותר מקש ומיוצר מחומר סינטטי PVC  עמיד מיוחד ויציב במיוחד. העיצובים ה"ראטניים" הם בין העיצובים הגמישים במיוחד, מעבר לריהוט הסטנדרטי, תוכלו להתרשם מהריהוט הפחות קונבנציונאלי, כמו נדנדות וערסלי ראטן בעיצובים מיוחדים, כורסאות ומערכות ישיבה מעוגלות, רהיטים "תלויים" בצבעים מגוונים וריפודים משתנים ועוד...



חוק מס 2 בריהוט הגינה – לא חוסכים באיכות המוצר


ומהו חוק מספר אחת בריהוט הגינה? לעולם לא חוסכים באיכות המוצר! איכות הריהוט ואיכות הכריפודים יעניקו לכם 4-6 שנות שירות יעיל אבל זה הכל, ואנחנו מדברים על תקופת זמן ממוצעת, בה התחזוקה של הריהוט והכיסויים שלו הם ללא דופי. ריהוט גן איכותי וכיסויים איכותיים וייעודיים לריהוט גן יעניקו לכם לפחות 10 שנות שירות מצוין ואפילו יותר מזה, בעת תחזוקה תקופתית נאותה.


ריהוט גן יוקרתי - פינה של אור בחצר


על התחזוקה ושימור ריהוט הגן, תוכלו לקבל מידע מהיצרן ו/או המשווק של ריהוט הגן והטקסטיל המעוצב. פעולות התחזוקה, הן קלות במיוחד ויאפשרו לכם להימנע מהצורך לרכוש ריהוט חדש מידי שנה וכיסוי לריהוט מידי חצי שנה.


אתם מוזמנים לצלצל ולהתייעץ עם הצוות המקצועי של בלקוני בענייני עיצוב נכון ותחזוקה של ריהוט הגן.

תגובה 1: